demi.masa.

Monday 5 September 2011

untold.story.yet

macam gempak pulak title. haha.
takde la. sebenarnya, aku dan dia ada jumpa lagi sekali.
'' bila pulak tu ? ''
20 OGOS 2011.

kali nie aku pergi menemui die bersama-sama Syafiah ngan Habib.
tapi ape yang pasti, kali nie lagi menarik. haha

'' apa yang menarik sngat tu ? ''
ish. menarik la! kitorunk keluar dan berbuka bersama-sama.
best sngat!

" berbuka ? kat mana ? ''

erm. mane, ek ? aku un kurang pastilah.
 tapi maybe nama tempat uh Pantai Lagenda ? haha

" cakap jer lebeyh, mane bukti ? ''
eh kau nie banyk tanye pulak.
 haha. nah bukti. :)

macam dekat safari, kan ? haha

Habibullah Saharom : Pemandu Kancil Yang Berwibawa 
Pantai Lagenda
Dia dan Syafiah
Budak-Budak UiTM. ==''
:)
jeles tak ? 
jeles tak ? 
haha~

ade lagi satu gambar lah.
KAMI
 memang best gler ah berbuka kat sini. thankz to awk sebab belanja kitorunk A&W. susah2 jer taw ?
huhu. erm. makanan berbuka kitorunk ade A&W, ayam, murtabak, mee dan macam2 lagi la.. *sumpa kenyang tyme nie. haha.


p/s : thankz to habib ngan syafiah yang sudi teman aku gi sane. thankz sngat2. :D

7 comments:

  1. Aku benci kau sebab kau tak ajak aku dah. hmph!

    ReplyDelete
  2. bukan tak nak ajak.. lagipown nie ajak kaluar la. huhu

    ReplyDelete
  3. haha. betol la. segan lah nnti ajak kau, mesti kau nak lepak sekola. aku nak kuar. hihi

    ReplyDelete
  4. alaa small matter laa derr ... memang best time nieyh ... haha

    ReplyDelete
  5. hehe,sape la baju purple tu..hensem gitu

    ReplyDelete